Młodzi, ambitni i pewni siebie – bohaterami najnowszej kampanii wizerunkowej Vistuli są przebojowi mężczyźni o silnych charakterach. Nie stronią jednak od żartów, zabawy i przygód. Przyjaźń jest dla nich kluczową wartością.
W sesji zdjęciowej marki, przygotowanej wspólnie z wybitnym fotografem Mateuszem Stankiewiczem, ich energię i pasję uwypuklono poprzez idylliczny, warmińsko-mazurski krajobraz, który gra tu niemal równorzędną rolę. Stanowiące lokalizację sesji brzeg i okolice jeziora Wulpińskiego, są synonimem harmonii człowieka z naturą. Pozujący na ich tle modele intrygują swoją klasą, szykiem i naturalnością.
Podobnie optymistyczny i świeży jest wydźwięk kolekcji Vistuli na obecny sezon. Jest lżejsza i mniej formalna, dominują w niej ciepłe barwy wiosny i lata, oryginalne wzory oraz nowoczesne, zgodne z najnowszymi trendami kroje. Znajdziemy w niej klasykę męskiej garderoby, zarówno w eleganckiej, jak i casualowej odsłonie. Wspólnym mianownikiem pozostaje jednak znakomite krawiectwo.
– Na pierwszym planie nadal jest garnitur, lecz także w odmłodzonej wersji, w nowocześniejszej i luźniejszej stylizacji. Noszony do białej koszuli, ale też do swetra czy T-shirtu ukazuje całe swoje spektrum możliwości, będąc niezastąpionym w każdej praktycznie sytuacji – mówi Wojtek Bednarz, projektant marki.
Kolekcja dostępna jest w salonach Vistuli w całym kraju i online na www.vistula.pl
Zdjęcia: Mateusz Stankiewicz/ Af Photo