Rośnie zapotrzebowanie na menedżerów, którzy rozumieją potencjał Sztucznej Inteligencji i potrafią efektywnie wykorzystywać to narzędzie w wielu aspektach zarządzania organizacją – a co za tym idzie, coraz większą popularnością cieszą się studia menedżerskie, skoncentrowane na praktycznym użyciu AI przez menedżerów. W Szkole Biznesu Politechniki Warszawskiej zainteresowanie przełożyło się na wzrost aplikacji i uruchomienie dodatkowego naboru.
Nie atut, a konieczność
W tak konkurencyjnych realiach umiejętność wykorzystania potencjału AI w praktyce wkrótce przestanie być jedynie atutem, a stanie się koniecznością – diagnozuje Joanna Pęgier, Dyrektor Marketingu w Szkole Biznesu Politechniki Warszawskiej.
AI w formule… i w nazwie
– Nasza oferta programowa jest nieustannie aktualizowana, by odpowiadała na wyzwania, z jakimi zmagają się – i będą się zmagać – współczesny świat biznesu oraz menedżerowie. Nie inaczej było w przypadku dwóch naszych programów menedżerskich. Otrzymujemy od kandydatów i studentów sygnały, że rozszerzenie ich formuły było strzałem w dziesiątkę, który przekonał wielu kandydatów do decyzji o podjęciu właśnie tych studiów. Liczba aplikacji na programy menedżerskie zwiększyła się o około 50 %, a w przypadku programu MBA AI & Digital Transformation postanowiliśmy uruchomić dodatkowy nabór – dodaje Joanna Pęgier, Dyrektor Marketingu w Szkole Biznesu Politechniki Warszawskiej.
O Szkole Biznesu Politechniki Warszawskiej
Szkoła Biznesu PW powstała w 1991 roku jako wynik wspólnego przedsięwzięcia Politechniki Warszawskiej, HEC School of Management Paris, London Business School oraz NHH Norwegian School of Economics. Szkoła od lat jest pełnoprawnym członkiem prestiżowej organizacji European Foundation for Management Development, utworzonej przez wiodące europejskie szkoły zarządzania.
Misją Szkoły jest oferowanie liderom biznesu i ekspertom najwyższej klasy praktycznych programów edukacyjnych, tworzonych w oparciu o najlepsze międzynarodowe praktyki, innowacyjne podejście oraz zgodnie z rozwojem technologicznym i zasadą pozytywnego wpływu społecznego.