Stosujesz wymówki, aby uniknąć planów ze znajomymi? Zamiast tego postaw na powody do spotkań – bo tych są tysiące!

0
3459

Czy koniecznie dzisiaj musisz odebrać swój garnitur z pralni? A ten pilny telefon z Hollywood, na który czekasz od paru dni, naprawdę stoi ci na drodze, by odwiedzić przyjaciela? Chętnie umawiasz się z bliskimi, a potem w wyznaczonym dniu desperacko szukasz zgrabnie brzmiącego fortelu, by móc zostać w swoich czterech kątach? Każdemu z nas zdarza się być zmęczonym i zajętym, jednak czy rzeczywiście warto sięgać po absurdalne wymówki zamiast spędzić czas ze znajomymi? Do spotkań z bliskimi zaprasza marka Wyborowa, która wraz z ambasadorem Maciejem Zakościelnym, pokazuje jak łatwo można znaleźć tysiące powodów do spotkań.

 

 

Zrezygnuj z wymówek, postaw na powody

Ubiegłoroczny projekt „Stół społecznościowy” udowodnił, że Maciej Zakościelny to doskonały ambasador wartości, za którymi wielu z nas tęskni w obecnych czasach, zdominowanych przez social media. Mowa tu o towarzyskości, gościnności, otwartości i trosce o świadome gospodarowanie czasu na spotkania w gronie najbliższych. Dlatego w tym roku aktor oraz marka Wyborowa połączyli siły, aby zwrócić uwagę na ważne zjawisko. Najnowsza kampania „Tysiące powodów do spotkań” pokazuje, po jak absurdalne wymówki często sięgamy, aby wymigać się od wspólnych planów z bliskimi. Wyborowa wspólnie z Maciejem Zakościelnym jednocześnie inspirują, aby w codziennym życiu raczej koncentrować  się na powodach do spotkań – a jest ich naprawdę dużo.

Wydawałoby się, że wielu z nas posiada wszystko co potrzebne do tego, aby móc dzielić się wspólnymi momentami w gronie rodziny i znajomych tak często, jakbyśmy chcieli – mamy możliwości, okazje, środki i technologie, która umożliwiają nam pozostawanie ze sobą w nieustannym kontakcie, zawsze i wszędzie. Jednak to, czego często nam brakuje to… czas. Wyborowa zwraca uwagę na to, że o ile mierzymy się na co dzień z autentycznymi trudnościami – obowiązkami domowymi, wyzwaniami w pracy, a w korkach tkwimy zdecydowanie zbyt długo – to również bardzo często rezygnujemy ze spotkań, posiłkując się mniej lub bardziej wymyślnymi wymówkami. Wyborowa oraz Maciej Zakościelny pokazują, że powodów, aby się spotkać jest cała masa, od tych przyziemnych, do bardziej fundamentalnych. Naczelnym powodem jest natomiast uniwersalna i prosta prawda o tym, że relacje z ludźmi są najważniejsze. Wyborowa pokazuje, że warto o nie zadbać.

Wideo z udziałem Macieja Zakościelnego, które powstało w ramach najnowszej kampanii, już teraz można obejrzeć tutaj.

Gdzie świat analogowy spotyka się z cyfrowym

Czy zdarza Ci się rezygnować z towarzyskiego spotkania, bo masz wrażenie, ze swoich przyjaciół znasz już na wylot? Masz poczucie, że nic Cię już specjalnie nie zaskoczy? Wyborowa wytrąca tę wymówkę z rąk każdego, kto ma w zwyczaju posługiwanie się nią. Udowadniając, że świat cyfrowy i analogowy mogą wzajemnie sobie służyć i pomagać konsumentom w zacieśnianiu relacji, marka opracowała wyjątkowe narzędzie – chatbota, dzięki któremu powody do spotkań będziemy mieli zawsze pod ręką, w naszych telefonach.

Chatbot Wyborowa stanowi płynny łącznik między światem online i offline. Korzystając z nowoczesnych rozwiązań, które zostały zaprojektowane w odpowiedzi na potrzeby konsumentów, marka hołduje ponadczasowym wartościom, związanym z budowaniem autentycznych, głębokich relacji w świecie analogowym. Wyborowa i jej chatbot udowadniają, że pomysłowe wykorzystanie walorów oferowanych przez chaty internetowe – natychmiastowość komunikacji, dostępność niezależnie od miejsca i czasu – może przysłużyć się autentycznemu umacnianiu więzi, poznawaniu się na nowo i pogłębianiu relacji z bliskimi w świecie realnym.

Chatbot Wyborowa to sprytny wirtualny asystent, z którym rozmowa do złudzenia przypomina pogawędkę z dobrym znajomym. Jego cel? Pokazywać, inspirować, doradzać; wszystko po to, abyśmy chętniej rezygnowali z często wykorzystywanych pretekstów i świadomie gospodarowali czas na spotkania z bliskimi. Jedną z wielu funkcji chatbota jest wieloosobowa gra „Czysta przyjaźń” – dzięki serii zabawnych, przewrotnych, a czasami nieco uszczypliwych pytań każde spotkanie w grupie znajomych nabiera nowego wymiaru. Jedyne, czego potrzebujemy, by skorzystać z zabawy to Messenger i postawienie na powód, a nie wymówkę.

Projektując chatbota Wyborowa, skupiliśmy się przede wszystkim na potrzebach konsumentów, ponieważ zależy nam na dostarczaniu im realnych korzyści, m.in. towarzyskich – mówi Marcin Wierzbicki, Digital Manager, Wyborowa Pernod Ricard. Nasz wirtualny doradca sprawia, że jesteśmy tam, gdzie nasi konsumenci i możemy angażować ich w świat marki. To też po prostu angażująca gra, który uatrakcyjni każde towarzyskie spotkanie. Grając w „Czystą przyjaźń” może się okazać, że mamy jeszcze sporo do odkrycia, jeśli chodzi o naszych znajomych, a to świetna zabawa.

To co, podejmujecie wyzwanie?

Świadek wyjątkowych celebracji

Chwile spędzane z bliskimi warto celebrować. To przekonanie leży u podstaw wartości marki Wyborowa, cieszącej się mianem jednej z najbardziej popularnych marek wódek zarówno w Polsce, jak i na świecie. O smaku i charakterze marki świadczą liczne nagrody i wyróżnienia przyznawane wódce Wyborowa od dziesięcioleci. Powstały z najlepszych odmian żyta pochodzącego z lokalnych upraw w Wielkopolsce, trunek ten charakteryzuje wyrazisty smak przełamany subtelną słodyczą, z wyczuwalnymi nutami orzecha brazylijskiego i razowego chleba. Wyborowa należy ponadto do grona marek, które poszczycić się mogą znakiem gwarancyjnym „Polska Wódka/Polish Vodka”, świadczącym o tym, że zarówno starannie dobrane składniki są polskiego pochodzenia, jak i gwarantuje, że pieczołowity proces produkcji wódki Wyborowa w całości odbywa się w naszym kraju.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Prosimy wpisz swój komentarz!
Prosimy podaj swoje imię tutaj.