czwartek, 13 listopada, 2025

Strona głównaStylModaMercure Fashion Gentlemen’s Evening

Mercure Fashion Gentlemen’s Evening

12 maja w hotelu Mercure Warszawa Centrum odbyła się inauguracja Mercure Fashion Gentlemen’s Evening. Prezentacja trendów i stylizacji dla mężczyzn. W roli komentatora wystąpił ekspert Krzysztof Łoszewski – autor książek o modzie męskiej, dziennikarz i kostiumograf. Mercure Fashion, organizowany przez sieć Hoteli Mercure należącej do AccorHotles, obejmuje unikalne prezentacje stylu w hotelach w harmonii z ludźmi i miejscami.

 

Na evencie pojawili się znakomici goście, dziennikarze, wokaliści i celebryci: Rafał Maślak, Eliza Gwiazda, Mariola Bojarska-Ferenc z synem Aleksem, Sławek Uniatowski, Bartek Jędrzejak, Tomasz Barański, Monika Mirowska, Irena Kamińska-Radomska, Marta Kuligowska, Magdalena Antosiewicz.

Mercure Fashion Gentlemen’s Evening jest jednym z eventów organizowanych w ramach Mercure Fashion – strategicznego konceptu marki. W każdym hotelu pokaz ma wyjątkowy charakter i atmosferę. Hotele Mercure współpracują z przedstawicielami branży modowej, wyrażając w ten sposób swoją osobowość i ducha. Łącząc piękno ruchu, zawiłość wzornictwa i siłę architektury.

Dotychczas, w ramach Mercure Fashion odbyły się cztery pokazy, będące okazją do spotkania z wyjątkowymi markami, utalentowanymi projektantkami i osobami ze świata mody. Goście, najnowsze trendy mody, mogli podziwiać w hotelach Mercure Kraków Stare Miasto, Mercure Gdańsk Stare Miasto i Mercure Warszawa Grand. Mercure Fashion Gentlemen’s Evening to pierwszy, w cyklu Mercure Fashion, ukłon w stronę panów i prezentacja kolekcji dla mężczyzn.

Stylowy wieczór poprowadziła Karolina Szostak wraz z Krzysztofem Łoszewskim, który opowiedział m.in. o ulubionych garniturach noszonych przez mężczyzn, znajomości dress code’u, oraz podpowiadał na co zwracać uwagę kupując koszulę. Warto poznać prawdziwego eksperta i dowiedzieć się co należy i wypada nosić, w jaki sposób i w jakich sytuacjach. Niezależnie od tego, jakie stanowisko pełnimy w firmie – wygląd to kluczowa kwestia, świadczy o podejściu do wykonywanych obowiązków i współpracowników.

Na wybiegu zaprezentował się m.in. Rafał Maślak model, najprzystojniejszy Mister Polski, ambasador szwajcarskiej marki zegarków Davosa. Stylizacje dla modeli, a więc szyte na miarę, najlepszej jakości koszule, garnitury i marynarki – przygotowała marka Macaroni Tomato. W wydarzeniu wezmą udział zaproszeni klienci, partnerzy biznesowi, przedstawiciele AccorHotels, wyróżnieni uczestnicy programu lojalnościowego Le Club AccorHotels, media i gwiazdy ze świata kultury i sztuki.

Markę Mercure określają: najwyższa jakość, dbałość o szczegóły i umiejętność eksponowania tego, co najlepsze z lokalnych środowisk. W ramach konceptu Mercure Fashion planowane są kolejne spotkania i prezentacje „Mercure Fashion Gentlemen’s Evening” dla eleganckich panów oraz „Mercure Fashion by… ” dla stylowych kobiet.

RELATED ARTICLES

1 KOMENTARZ

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Akceptuję zasady Polityki prywatności

- Reklama -
Google search engine

Most Popular

Privacy Overview

This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.