Kontakty biznesowe to ważny element codzienności przedsiębiorców, którzy chcą z sukcesem rozwijać swoją działalność. Dzięki nim ich firmy stają się bardziej rozpoznawalne w branży, co przekłada się na poznawanie kolejnych partnerów, pozyskiwanie klientów i zleceń. Takie możliwości daje BNI czyli Business Network International.
BNI to międzynarodowa organizacja, która powstała w Stanach Zjednoczonych w 1984 roku, w Polsce zawiązała się w 2006 roku i zrzesza w 30 miastach ponad 2 tys. firm sektora MŚP. Każda polska grupa BNI spotyka się roboczo w określonym dniu tygodnia, by przekazywać sobie informacje i rekomendacje biznesowe.
Nie inaczej było na ostatnim specjalnym spotkaniu polskiej grupy BNI DRIVE która na stałe zrzesza 35 właścicieli firm z wielu branż. Spotkanie, które odbyło się 26 lutego w godz. 7.00 – 10.30., było poświęcone głównie zagadnieniom marketingowym i wzięło w nim udział 70 osób: członków i gości BNI. Miejsce konferencji było nietuzinkowe – salon BoConcept w Warszawie przy ulicy Woronicza 31.
Jak twierdzi Kamil Maślanka – współwłaściciel BoConcept Warszawa „Cotygodniowe spotkania BNI dostarczają uczestnikom sporej dawki dobrej energii, pozwalają na nawiązywanie relacji biznesowych i przyjaźni, a to najlepsza droga do budowania wspólnych biznesów. Merytoryczne prezentacje, kontakt z drugim człowiekiem, czerpanie ze wspólnych doświadczeń – to wszystko daje nam motywację, aby już o 7.00 rano stawiać się na śniadaniu i działać!”
Każdy, kto zna firmę BoConcept wie, że oprawa spotkania była niezwykła. Goście mieli możliwość dyskusji przy pysznej kawie w otoczeniu najlepszego designu – pośród kolekcji mebli i dodatków odpowiadających najnowszym trendom w aranżacji wnętrz.
Z pewnością na wygodnych fotelach i sofach rozmawiało się jeszcze przyjemniej niż zwykle, a wyjątkowo przyjazna atmosfera, sprzyjała ciekawej dyskusji, poznawaniu się, a w przyszłości – zaowocuje wielu wspólnym innowacyjnym projektom.
Więcej na: https://www.boconcept.com/pl-pl/